2010-11-08

Reklamy.

          Pomysłowość reklamodawców jest znana wszystkim. Wszystko to po to, aby przyciągać ciągle to nowych konsumentów i dawać zarobek wielkim kampaniom produkującym owe produkty.

          Większość ludzi korzysta z czasu na emisję bloków reklamowych idąc do toalety, zrobić sobie kawę czy herbatę lub poświęcają go na rozmowę z bliskimi. Ja patrzę na to zupełnie inaczej. Widząc grafik stacji telewizyjnych rzadko jestem w stanie znaleźć dla siebie odpowiedni program. Kiedy tylko nie spojrzę w szklany ekran, wszędzie telenowele, tandetne talk-show’y albo dozwolona od lat 12 pornografia o tym jak to każdy może zostać top model i rozbierać się na każde skinienie. Jak już mam oglądać tego typu programy, to zdecydowanie wole wybrać bloki reklamowe. Niektóre są śmieszne, inne dają dużo do myślenia.

          Po co o tym piszę? Otóż wpadłem na pomysł, że w dzisiejszej notce zajmę się przedstawieniem reklam – nie tylko najśmieszniejszych.

          1. Nie wiem czy prawdziwa reklama jednego ze środków higienicznych przeznaczonych dla kobiet w czasie menstruacji.


          Skuteczne, nieprawdaż?

          2. Unia Europejska i inne stowarzyszenia przeciwko palaczom.


          3. Hydraulicy z jajami z UK.


          4. Poliżesz to? Cini Minis.


          5. Ręce, które telebimkują - Netia.


          6. Kolejna genialna kreacja dla Amnesty International.


JR, 2010-11-08.